Utilitatea simturilor


„Pe urma, un timp am surzit, era grozav, nu mai auzeam nimic, facusem dopuri de ceara, solide, eram ca o sticla plina cu simplitatea pura si libera a starii mele, aratam cu degetul la ureche: <<Sunt surd, ce sa-i faci!>>, zambeam nevinovat, ceilalti intelegeau, unii ma si compatimeau desi pareau bucurosi ca ei aud, scapesem, n-aveau decat sa se distinga ei in mozaicul lor de intrebari si de raspunsuri gata desenate, n-aveau decat sa-si teoretizeze singuri teoria, sa-si toace varza sonora printre dulcile bucurii ale dresajului.

Nenorocirea e ca, intr-o buna zi, poc! mi-au plesnit dopurile si am inceput iar sa aud, as fi putut in schimb sa nu vorbesc, sa ma automutesc, dar mi se parea aiurea, ar fi fost necinstit si apoi, oricat te-ai amuti, cuvintele tot le auzi, ele ti se strecoara nestingherite prin maduva, asa ca mi-am vazut de treburile mele.”

(„Zenobia”)

0 Responses to “Utilitatea simturilor”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

