lână


f4ac.jpg 

când m-a intrebat Dumnezeu din ce aş vrea să mă construiască, i-am răspuns: „lână!”. mi-a venit aşa, de parcă îmi stătea „pe limbă” cum se spune. poate din simplul motiv că atunci priveam uimită turma Lui.

sunt din lână şi am adunat mii de scaieţi pe mine. acum toţi mă iau drept buruiană şi vor să mă smulgă.

sunt din lână şi am aflat târziu că lâna ţine de cald, iar acum…acum aproape că a venit vara.

sunt din lână şi molii flămânde au trecut prin mine, au lăsat găuri mai mici or mai mari…dar mă descurc, nu vă faceţi griji. uite! chiar acum strecor lumina prin ele.

0 Responses to “lână”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

