souvenirs


seeds.jpg 

cateodata ma privesc in ganduri.

si atunci iau penseta amintirilor si imi smulg gandurile unul cate unul. imi dau seama ca aceasta epilare dureroasa indeseste si mai mult manunchiul gandurilor care vin peste mine tavalug, impletite cu tot felul de mirosuri, culori, petice de imagini…in definitiv, decupaje din propria-mi viata.

ce am face daca nu am avea amintiri? cu cine am mai vorbi noi despre „adevarata conditie umana” si cine ne-ar mai raspunde sincer la toate intrebarile? ce? nu stiai ca si amintirile vorbesc? ba chiar povestesc…despre noi…despre altii…despre noi cu altii.

de fapt…amintirile sunt niste seminte si trebuie sa ai grija ce uzi (sa nu te napadeasca buruienile)

si din cand in cand, alege si neghina

0 Responses to “souvenirs”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

