norocei


         unghiile mele nu mai au demult norocei (cuvântul ăsta vine de la nor sau de la noroc?). au ajuns să fie cer senin fără niciun norişor care să mai facă un pic de umbră. şi arde soarele…

         am tras concluzia tristă că a obosit şi pictorul de noroace şi s-a mutat în altă (emi)sferă ca să deseneze ghinioane. A auzit el că se vând mai bine.

         mă scuzaţi. mă grăbesc să-mi cumpăr unul mai reuşit. cică pe pământ astea se poartă acum.

2 Responses to “norocei”


  1. 1 Anisia Mai 13, 2007 la 10:40 am

    norocei – cei cu nor in frunte. zburatorii, adica.
    inorogii au stea in frunte. zboratorii cate un nor. care sa-i poarte cat mai sus. cel mai sus.

    cei cu rau de-naltime sunt sfatuiti sa-si puna o bulina-n frunte. sa se faca indieni si sa continue sa se tarasca prin tarana, in speranta ca vor auzi pasi in departare.

    treaba lor!

    noua ne plec noroceii :)

  2. 2 trestie Mai 14, 2007 la 2:16 pm

    nu stiu daca tu ai un al n-lea simt, dar fiindca te-ai gandit sa faci o legatura cu acei ‘inorogi cu stea in frunte’ nu am putut sa-mi opresc mirarea. trebuie sa-ti spun ca atunci cand eram mica-mica probabil eram singurul copil care credea in inorogi mai mult decat in mos Craciun, spiridusi sau zane. M-a fascinat dintotdeauna acest minunat animal mitologic. Si inca mai cred ca intr-o zi o sa am ‘norocul’ sa zaresc unul…poate ca mi s-a si intamplat, dar nu am stiut sa vad…
    Noroceii sunt micile pete care apar pe unghii si ‘lumea rea’ spune ca sunt lipsa de calciu. eu nu cred ce spune lumea.
    Multumesc pentru mica amintire ce ai ridicat-o la suprafata realitatii cotidiene.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

