Rătăciri


     

      Sunt rânduri de gânduri în care m-am ascuns eu în urmă cu câteva…săptămâni, luni, zile…nu dau date :). Le-am regăsit la o mini-curăţenie în calculator şi mi-am zis că poate are cineva nevoie de ele. Pentru mine a trecut acel moment.

      Ştii…e tare bine să-ţi scrii chiar şi gândurile care dor pentru că te împrieteneşti cu ele şi dacă ai un prieten nu te simţi niciodată singur…şi poate îl convingi să se schimbe, să devină un gând bun.

       Titlul este cel al documentului în care se găseau cele ce urmează şi dacă stau bine să îmi amintesc, l-am numit aşa din pricina chiar a unei rătăciri (nu, nu de scrisoare pierdută) în doi…

Rătăciri în doi (timpi) şi trei (dureri)

mă simt ca o hârtie mâzgălită, o ciornă, ruptă în mii de bucaţi.

sau poate doar în două

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ce cârtiţă ne-a mâncat rădăcinile îmbrăţişate?

o simt cum încă mai roade. şi doare la fel de mult ca atunci când mi s-au tăiat crengile şi rămăsesem doar un ciot…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doamne, dă-mi un gips pentru inimă. sau măcar un pansament.simt cum se scurge toata iubirea din ea…

sunt sigură că nu va exista nimeni care să doneze iubire la spitalul de ”suflete în căutare de suflete”. gata! fără perfuzii cu iubire…fără.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dacă privim o inimă (oarecare) vom vedea că e asemenea unei statui care a avut nenorocul de a se ”naşte” în deşert, îndurând focul ziua, iar noaptea gheaţa… o statuie mişcătoare şi vie, dar plină de crăpături.

sau poate că inima este asfaltul pe care unii calcă, lăsându-şi urmele de tocuri în smoala topită, iar alţii îi acoperă gropile şi îl repară… 

şi tot nu pot să nu ma găndesc la fisurile inimii…ce cutremure groaznice ne e dat să îndurăm!

0 Responses to “Rătăciri”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

