good times…


Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu dacă ascult melodiile celor de la Roxette îmi amintesc inevitabil de revistele Bravo şi Popcorn de prin anii ’93 pe care le căutam prin dulapul fratelui meu mai mare unde ştiam că le ascunde şi le răsfoiam pe furiş când el nu era acasă.

Îmi erau interzise, bineînţeles, prin pricina (mult-aşteptatei) rubrici ”Sex&Love”! Era un semn în plus că ne reveneam încet-încet din cenzura comunismului şi gustam timizi din desfrâul şi plăcerile fără limite ale capitalismului…

Chiar dacă nu o să credeţi, ochii mi se opreau asupra paginilor pline cu tot felul de poze şi înţesate cu ştiri (mici ori adevărate poveşti de-o pagină) despre cântăreţi sau actori, analizam cu poftă chitarele şi vestimentaţia rockerilor şi imaginaţia mea crea o lume fabuloasă cu toate personajele.

Fratele meu asculta pe atunci Depeche Mode, Queen, U2, Scorpions, Roxette…

ce vremuri!

2 Responses to “good times…”


  1. 1 oana Mai 21, 2007 la 12:53 am

    oo. daaaa. si eu cand ascult Roxette ma gandesc la “tineretile” mele si simt asa un miros usor dulceag, usor amarui..

  2. 2 Greuceanu Mai 21, 2007 la 7:56 pm

    Aha, deci pana la urma tot anii ’90 sunt baza… Good old times:)


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

