Aberaţii deformate


– Dacă în loc de gumă am mesteca dopuri de urechi, ne-am transforma într-o lumânare care aude…

– De ce să ma rupi? Dacă mă rupi s-ar putea să rup şi eu pe altele fără să vreau… (gândul unui vârf de creion)

– Ce face un elastic? Se întinde până nu mai poate. Ce face un om? Strânge până poate.

Lista rămâne deschisă. Puteţi să adăugaţi.

1 Response to “Aberaţii deformate”


  1. 1 g1b2i3 Iunie 10, 2007 la 1:12 pm

    -De ce vrei sa plangi?Mai bine curata ceapa din camara. -Vrei sa ajungi la cer?Lasa,ca pica cerul pe tine! -De ce ti-a iesit in cale?Trebuia sa te lase sa dormi.Acum nu mai ai somn.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

