un contract?


„(…) orice relaţie se întemeiază pe nişte convenţii nescrise, pe care partenerii le stabilesc inconştient din primele săptămâni. Trăiesc amândoi ca într-un vis, dar, în acelaşi timp, fără să-şi dea seama, redactează în amănunţime, ca nişte jurişti intransigenţi, clauzele contractului lor. O, amanţi! fiţi prudenţi în aceste prime zile primejdioase. Dacă veţi duce celuilalt micul dejun la pat, va trebui să faceţi asta mereu, de nu vreţi să fiţi acuzaţi de indiferenţă şi trădare.” (Milan Kundera – Cartea râsului şi a uitării)

     Să fie chiar aşa? Mi se pare stupid

2 Responses to “un contract?”


  1. 1 oceanograful Iulie 20, 2007 la 9:49 am

    probabil ca are dreptate.

  2. 2 trestie Iulie 20, 2007 la 11:53 am

    contractul verbal nu e valabil in dreptul nostru :P . nu ai cum sa-l dovedesti :)
    nu stiu cata dreptate se ascunde in randurile de mai sus, dar ar fi trist sa fie asa, cu toate ca explicatia respectiva imi pare destul de verosimila in unele ‘chestiuni’ pe care mi le-a scos din umbra memoriei aceasta carte.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

