aşteptarea


   Stăteam, nu ştiu ce făceam, dacă făceam ceva, dacă mai existam ori dacă nu, şi m-am trezit că-mi cade întrebarea asta în cap, aşa hodoronc-tronc, de undeva dintr-un pom, ca o prună coaptă şi răscoaptă. Ce este „aşteptarea”? Să fiu obligată acum să dau o definiţie cât mai completă a acestui cuvânt, sunt sigură că m-aş împotmoli în timp

   Oare nu acesta este motoraşul care mişcă în mod barbar mecanismul vieţii? O aşteptare continuă, care nu va înceta niciodată… Aşteptăm să se facă ora 13 să luăm prînzul, aşteptăm să se mai răcorească afară ca să ieşim să plimbăm câinele, aşteptăm să se schimbe ceva, să vină autobuzul, să primim salariul, să găsim timp să iubim, să citim, aşteptăm să vină concediul, să treacă concediul, să vină iarna, primăvara, vara… aşteptăm să crească copiii mari ca să apară şi nepoţeii care vor da iar sens existenţei noastre… Şi ce se întâmplă când nu mai aşteptăm nimic

   Nu ştiu… nu mai ştiu nimic. Când crezi că ştii în sfârşit ceva, atunci ştii cel mai puţin. E târziu şi noaptea a devenit o pătură neagră care îmi ţine de cald, iar eu nu o vreau. E târziu şi aştept să se facă ziua. Sau să mi se facă somn de atâta noapte.

5 Responses to “aşteptarea”


  1. 1 vio Iulie 24, 2007 la 11:00 am

    frumos.

    domnitsa e tori amos? pardon, n-o prea cunosc:-ss (si nici nu ma prea uit, doar ascult piesa)

  2. 2 trestie Iulie 24, 2007 la 2:53 pm

    ai ghicit (sau nu?) :)
    domnita chiar este tori amos

  3. 3 vio Iulie 24, 2007 la 3:08 pm

    o stiam foarte vag, ca sa nu mint. dar putea fi oricine altcineva. erotica:) cel putin:)

  4. 4 trestie Iulie 24, 2007 la 3:12 pm

    haha :)) mi-a placut „cel putin”-ul tau de la final

  5. 5 nonentity Iulie 26, 2007 la 8:36 pm

    vreau si eu un id pe care sa te deranjez…:-? sau mai bine ia-ma tu pe mine: urbansolitude86


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

