de la ruşi


      Pentru cei cu poftă de ruşi, răbdare şi timp: trei dintre ele (1, 3 şi 4) sunt nişte filmuleţe reuşite al căror regizorul este Garri Bardin, iar al doilea este creat de Bondo Shoshitaishvili şi Gia Lapauri din Republica Georgia prin 1989.

 

3 Responses to “de la ruşi”


  1. 1 oceanograful August 10, 2007 la 8:58 am

    primul este genial.

  2. 2 cbogdan August 13, 2007 la 3:30 am

    sunt curios care e ideea primului video, oricum realizarea lui e un adevarat miracol, imi place orice ma poarta pe aripile gandurilor ! si acest video o face intrun stil placut !

  3. 3 trestie August 13, 2007 la 9:50 am

    mi se pare destul de evidenta ideea. poate ar trebui sa revezi videoclipul. cu mai multa atentie. si rabdare :)


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

