ora 3. de 3 ori.


mă uit la ceas. ora 3:14 a.m.  ascult cum cântă cocoşii. număr. 1…2…3… după al treilea cântat aştept să se oprească. oare de ce aştept asta? nu. nu se opresc. cântă în continuare. nu e prima oară când îi aud. dar uneori uită să mai cânte şi dorm şi ei până târziu. sigur şi-au pierdut instinctul unei păsări de ogradă. sunt cocoşi de oraş şi numai ei ştiu însemnătatea sunetului ce vine dinspre şosea.

azi am observat norişori pe unghii. or fi poate valuri? dacă mişc unghia printre zilele lui, pot oare eu să stârnesc Niagare?

privesc în jur. plicuri desfăcute în grabă, scrisori îndoite şi vechi, scrise de mână pe foi rupte de la mijloc din caiete dictando, multe vederi, bucăţele mici de hârtie cu însemnări nebune (zâmbesc regăsind cuvântul „botoş” scris în diverse feluri de două mâini, cu mulţi ani în urmă), bancnote vechi, un calendar mic din ’77, un abonament de ratb din ’82 ce costa 176 lei, bilete de tren, bilete la cinematograf, bilete la teatru (chiar şi primul bilet la o piesă de teatru jucată pe scena TNB, eram la vârsta de 13 ani. ce emoţie!), două bilete la muzeul Antipa, tăieturi din ziare, ştiri despre animale şi Terra, câteva de ştiaţi că…?, multe lucrări de control şi teze, 3 carnete de note. Şi în afara acestui cerc privesc printr-o ceaţă două oracole rămase deschise… poate voi scrie despre asta. poate nu. acum mi se pare greu.

încă mai am lacrimi pe genunchi. stau şi privesc cum le usucă vântul dimineţii.       amintirile mele sunt ascunse în plicuri albe netrimise vreodată cuiva.   

2 Responses to “ora 3. de 3 ori.”


  1. 1 vio August 14, 2007 la 9:13 am

    m-am recunoscut in finalul insemnarii tale…

  2. 2 trestie August 14, 2007 la 11:00 am

    ar fi fost mai bine sa nu…


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

