adică? (sau aaa-diiii-că!)


aş fi curioasă să aflu şi alte păreri în legătură cu aceste imagini cu muzică (sau muzică „de văzut”, cum zic ei). deocamdată îmi înghit (în sec) orice comentariu. 

 

8 Responses to “adică? (sau aaa-diiii-că!)”


  1. 1 hiacint Septembrie 4, 2007 la 1:18 pm

    Nu prea mă încîntă, oricît de sobru şi frumos ar arăta. Mie nu-mi plac nici videoclipurile, sunt limitată la a asculta muzica, nu a o citi sau vedea, atît pot.

  2. 2 norisor Septembrie 4, 2007 la 3:51 pm

    muzica mi-a placut. insa muschii tipilor care se contracta in ritmul ei…nu stiu ce sa zic. poate e si asta o forma de neo(ceva)..eu sunt mai clasica asa, mai de la tara, nu prea gust. videoclipul e filmat dragut, asta e tot ce pot sa zic. am ramas mirata de cate poate sa inventeze omul.

  3. 3 oceanograful Septembrie 5, 2007 la 12:00 pm

    criza de idei !

  4. 4 zuzeta Septembrie 5, 2007 la 10:28 pm

    mie imi place. da, da, imi place.

  5. 5 trestie Septembrie 6, 2007 la 12:37 pm

    acum sa zic si eu ce cred, nu? dupa mine, muschii tipilor si imaginile respective isi au locul intr-o reclama pentru lenjerie barbateasca/ „efectul axe”/ metode de epilare pentru barbati/ cum sa-ti lucrezi pectoralii…
    mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut videoclipul si apoi am mai si citit despre acesti indivizi asiatici care fac „music to be seen, not just heard”. ideea m-a ingretosat pur si simplu. nu sunt revoltata. sunt doar mahnita. pacat de sunetele care ating trupuri in loc de suflete…
    @zuzeta: daca iti place, ti-l dau ca e gratis :). asta drept recompensa pentru alungarea incruntaturii de sprancene care nu-mi trecea.
    Si in semn de protest (de placere) azi ma duc la Enescu. bine ca nu traiesc in singapore. as fi stat in casa.

  6. 6 Andreea Septembrie 8, 2007 la 10:50 am

    Sa inteleg ca baletul e gretos pt voi?
    Mi-a placut, mai mult decat mi-ar fi placut o scena de balet in care se aud pasii pe dusumea. Si cu cat se adreseaza simultan mai multor simturi, cu atat ma imbata mai tare.

  7. 7 Andreea Septembrie 8, 2007 la 10:54 am

    ah, n-am vrut sa se inteleaga ca numesc asta balet; dar eu in balet vad si trupuri, nu numai miscare. Si trupurile alea merg minunat cu muzica.

  8. 8 trestie Septembrie 8, 2007 la 11:59 am

    eu nu ma pot imbata cu asa ceva.
    da. asta nu e balet. iar eu nu cred ca trupurile dezgolite si miscarile lascive isi gasesc vreun loc in muzica sau arta in general.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

