telecomandă-n pungă


    Îşi mai aminteşte cineva că atunci când au apărut şi la noi televizoarele cu telecomandă nimeni nu vroia să scoată minunăţia de instrument (fascinant prin drăgălaşele şi coloratele-i butoane) din punga de plastic în care venea ambalat? Şi o ţineau aşa ca să nu se murdărească sau să se zgârie. Lipeau punga cu scotch şi când se făcea ferfeniţă nu era nicio problemă – se găsea prin casă altă pungă curată şi nişte scotch ca să nu evadeze sceptrul.

    P.S.: Îmi cer scuze persoanelor care mai au acest obicei… 

4 Responses to “telecomandă-n pungă”


  1. 1 man Septembrie 6, 2007 la 8:11 pm

    o,daaaa. „sceptrul”. si mai era, mai rar, ce-i drept, mocheta invelita tot in plastic, o minunatie. in privinta mileului de pe televizor, stam bine in continuare. de ce naiba atrage televizorul atatea kitsch-uri?

  2. 2 trestie Septembrie 6, 2007 la 11:35 pm

    Mocheta in plastic?? Ma uimesti!
    Vroiam sa zic si de mileuri si bibelouri, dar nu stii ce mama o sa citeasca pe aici… :)

  3. 3 trestie Septembrie 6, 2007 la 11:44 pm

    Ah… de ce atrage televizorul atatea „podoabe”? Cred ca stiu raspunsul. Pentru ca oamenii au tendinta sa impodobeasca si sa „infrumuseteze” tot ceea ce le conduce viata (sau le aduce fericirea?). Sunt un fel de ofrande aduse zeilor. (habar n-ai tu cat apreciaza televizorul un mileu de buna calitate!)
    In ceea ce priveste uitatul la Tv, eu cred ca sunt o exceptie… negativa probabil (deci ASA NU!) – televizorul meu e scos din priza de cateva saptamani (nu, nu ca sa fac economie la curent, ci pentru ca intr-o noapte nu puteam sa adorm si m-a stresat luminita lui!). E grav. Stiu. Nu am vazut ce a facut becali la turcescu. Noroc cu altii care se uita si povestesc… :)

  4. 4 norisor Septembrie 7, 2007 la 1:07 pm

    Nici eu nu am televizor si nu sufar deloc! faza cu mocheta nu o stiam nici eu, dar mi se pare aiurea, cel putin, sa mergi pe celofan. poate ca puneau mileuri ca sa nu se aseze praful pe televizor, mai stii? si pe telecomanda la fel…ce viata..invelita in plastic…! :(


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

