anunţ


    Trestie revoltată şi înţepată cu-ntrebări caută desluşitor de imagini confuze. Trestia nu înţelege de ce o anumită specie de fiinţe (umane, de regulă) de sex masculin, poartă pantalonii (de trening, şi iar de regulă) cu un crac ridicat/ suflecat/ rulat până la genunchi. Este acesta un mod de reglare a temperaturii corpului în zilele cu temperaturi… cu temperaturi?

11 Responses to “anunţ”


  1. 1 monsoux Septembrie 29, 2007 la 8:45 pm

    obiceiul vine de la velocipezi. Aia cu reglarea temperaturii se manifesta cu maieul suflecat peste burtica. In ambele cazuri se pare ca este vorba de bizoni.

  2. 2 trestie Septembrie 29, 2007 la 9:47 pm

    :))
    multumesc fain pentru vizita si zambete.

  3. 3 djerzinski Septembrie 29, 2007 la 10:29 pm

    reglarea temperaturii mi se pare chiar argument stiintific :)

    subsemnatul utiliza schema asta cand juca fotbal (acum o mie de ani, mai exact) pentru a nu-l incurca la suturile cu dreptul ;)

  4. 4 norisor Septembrie 29, 2007 la 11:36 pm

    da…sunt oameni foarte „caldurosi” care poarta si maieuri cu gaurele in care se afiseaza frecvent. poate tot de aia au si gauri in ciorapi. apropo..mi-am amintit de „ghidul nesimtitului” si de ce am mai ras citind-o.

  5. 5 trestie Septembrie 30, 2007 la 12:07 am

    @djerzinski: eu chiar cautam o explicatie. nu stiintifica, dar plauzibila. si a ta chiar este! multumesc sincer. deja faceam diverse scenarii, ca ar fi un insemn cum e bratara purtata de fete pe glezna stanga (or am I weird?)
    iar acum ma gandesc ca poate toate personajele colorate pe care le-am remarcat veneau direct de la fotbal.
    @norisor: gaurile din ciorapi stiu eu sigur ca erau de la molii. naftalina nu mai e ce era odata. :)

  6. 6 Verbiaj. Septembrie 30, 2007 la 2:27 am

    Eu am folosit strategia cu suflecatu cracilor doar in spatiul domestic. Am uitat sa pun furtunu de la masina de spalat in wc (am o instalatie mai rudimentara) si cand m-am dus pentru nevoi (altele decat cele intelectuale) am intrat direct in piscina. Am ridicat treningu si am atacat fluviul cu o carpa si o galeata. Deci in zilele de inundatii recomand procedeul.

  7. 7 Yann Septembrie 30, 2007 la 11:38 pm

    Am vaga senzatie ca pe doamne le deranjeaza aiast firesc obicei de a-ti sufleca pantalonu’ ca sa-ti fie mai comod. Doamnelor nu va impacientati, ca vine iarna amu, si au si barbatii sensibilitatile lor la frig.

  8. 8 pterodactyl Octombrie 5, 2007 la 12:10 am

    la mine-i că io mi-am agăţat pantalonii cei mai dragi si buni la lanţu de la bicicletă că mi-o fost lene să pun apărătoare chiar după ce am agăţat pantalonii dragi. dup-aia i-am agăţat şi pe cei buni.

  9. 9 trestie Octombrie 5, 2007 la 12:15 am

    @pterodactyl: concluzie – ce e bun nu e si drag :)

  10. 10 pterodactyl Octombrie 5, 2007 la 9:24 am

    nu totdeauna. întâmplător, în cazul de faţă, cei buni erau preţuiţi, cei dragi îndrăgiţi. şi toţi rupţi.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

