un samedi soir sur la terre


3 Responses to “un samedi soir sur la terre”


  1. 1 Tibul Septembrie 29, 2007 la 9:12 pm

    Frumos, uitasem de piesa asta, dar e fara cusur!

  2. 2 trestie Septembrie 29, 2007 la 9:52 pm

    eu mi-am amintit pentru ca… azi e sambata. acum, sambata seara.
    multumesc frumos pentru vizita :)

  3. 3 trestie Septembrie 29, 2007 la 9:58 pm

    iar eu nu m-am hotarat inca daca sa fac un periplu pe luna sau sa raman aici. pe pamant.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

