timp, timp, timp, ….


Ştie careva o alimentară unde se găseşte timp de vânzare? Cine are în plus putem să facem şi schimb.

Eu dau la schimb doar… contratimp.

12 Responses to “timp, timp, timp, ….”


  1. 1 dedes Octombrie 5, 2007 la 3:18 pm

    Eu pot sa-ti ofer tot timpul din lume.Stii sa-l gestionezi?

  2. 2 trestie Octombrie 5, 2007 la 5:15 pm

    Doamne fere! nu vreau tot timpul din lume. Nu’s chiar asa de lacoma si egoista :) vreau doar o alimentara unde sa se vinda niste timp…
    Dar tu de unde poti sa-mi oferi tot timpul din lume? prin ce mijloc miraculos ai intrat in „posesia” lui? si spune-mi… are termen de valabilitate?
    in cat timp expira timpul? :D

  3. 3 Clara Octombrie 5, 2007 la 6:00 pm

    Trestie, il stii, dar ai intins mana si textul lui Paler vine ca o manusa.

    Avem timp
    avem timp pentru toate. Sa dormim
    sa alergam in dreapta si in stanga
    sa regretam ce-am gresit si sa gresim din nou
    sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine
    avem timp sa citim si sa scriem
    sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris
    avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam
    avem timp sa ne facem iluzii
    si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu
    avem timp pentru ambitii si boli
    sa invinovatim destinul si amanuntele
    avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare
    avem timp sa ne-alungam intrebarile
    sa amanam raspunsurile
    avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam
    avem timp sa ne facem prieteni si sa-i pierdem
    avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa aceea
    avem timp sa primim daruri si sa nu le intelegem
    avem timp pentru toate
    nu e timp pentru putina tandrete
    cand sa facem si asta…
    ….trebuie sa ne luam de ciuf si sa pretzaluim timpul altfel :)

    Timpul se dilata in functie de ce facem cu el, o stim preabine. Doar ca n-avem timp sa ne gandim la asta.

  4. 4 dedes Octombrie 5, 2007 la 8:43 pm

    Inca nu ai aflat ca timpul se vinde la fero-metal?La alimentara nu mai primesc, acolo baga doar marfuri perisabile.
    Eu am timp de acum 17 ani.Au trimis aia cu ajutoarele si l-am luat eu tot. Nu-l dorea nimeni, toti vroiau haine, ulei, zahar, faina.

  5. 5 trestie Octombrie 5, 2007 la 10:10 pm

    Hmm! ca sa vezi ce face capitalismul din om!

  6. 6 Aky Octombrie 5, 2007 la 10:47 pm

    Ce intamplare .. Am gasit la Doamna – Floare de Cires Yume un text mai vechi din cartea lui Michael Ende – „MOMO (sau Strania povestire despre hoţii de timp şi fetiţa care le-a înapoiat oamenilor timpul furat)”. Yume, multumesc.. cititi-i pe amandoi, si pe Ende, si pe Yume :).

  7. 7 trestie Octombrie 5, 2007 la 11:36 pm

    eu o citesc oricum pe Yume :)

  8. 8 yume Octombrie 6, 2007 la 2:44 am

    aky, ma bucur mult ca ti-a placut. salutari testoaselor. :)
    trestie, same here. ma simt bine pe blogul tau. nu pot decat sa-i multumesc lui verbiaj pentru asta, avea dreptate.

  9. 9 yume Octombrie 6, 2007 la 2:47 am

    aky, ma bucur mult ca ti-a placut. salutari testoaselor :)
    trestie, same here. ma simt bine pe blogul tau, lui verbiaj ii multumesc ca a vorbit despre el, avea dreptate.

  10. 10 yume Octombrie 6, 2007 la 3:02 am

    blogu tau face glume proaste cu mine, prima data mi-a dat peste bot si vad ca s-a razgandit ulterior, dupa ce m-a pus sa mai scriu o data. cu atat mai bine le spun bitzilor rautaciosi!

  11. 11 trestie Octombrie 6, 2007 la 12:57 pm

    bitzi rautaciosi? :) nu voi sterge aceasta gluma a wordpress-ului. m-ai facut sa zambesc intr-o dimineata plina de multe ridicari de sprancene si incruntaturi.

  12. 12 Aky Octombrie 6, 2007 la 7:36 pm

    Testosii te saluta, yume, tocmai au scos dovlecelele din apa. Trestie – stii ce ai de facut :).


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

