ce-mi doresc eu mie


    Îmi doresc o campanie care să se numeacă “De ce iubim toamna”. Şi îmi doresc să reapară la Universitate acele pânze frumos scrise… şi să se scrie pe ele motive tomnatice, hieratice, primăvăratice şi văratice. Oare cer prea mult? Dar nimeni nu mă aude…

3 Responses to “ce-mi doresc eu mie”


  1. 1 oceanograful Octombrie 12, 2007 la 12:21 pm

    eu vreau sa ploua .

  2. 2 trestie Octombrie 12, 2007 la 2:24 pm

    eu nu vreau sa ploua pt ca pe strada mea se lucreaza, se zgarma pamantul si se fac tuneluri. deci in caz de ploaie s-ar dezlantui „datul pe namol” :((

  3. 3 oceanograful Octombrie 14, 2007 la 12:38 pm

    asta imi aduce aminte de jocurile copilariei.


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

