într-o clipă


fericirea care poate să dispară într-o clipă aceea nu e fericire…

oare?

2 Responses to “într-o clipă”


  1. 1 Elena Octombrie 12, 2007 la 10:51 am

    Trestie, eu cred ca tu esti o fericita si ca fericirea ta nu va disparea intr-o clipa pentru ca poti sa selectezi si sa te bucuri de asemenea lucruri frumoase. Nu multi se pot bucura de asta. Iti doresc sa primesti de la viata si putin noroc ca sa poti pastra aceasta fericire.

  2. 2 trestie Octombrie 12, 2007 la 2:21 pm

    Elena, esti un suflet cald pentru ca ii incalzesti pe cei din jur cu doar cateva cuvinte… multumesc frumos.
    Da, ma consider fericita (chiar daca de multe ori uit sa fiu) pentru ca am intalnit oameni care m-au ajutat sa vad in intuneric, pentru ca mi-au intins o privire si a fost de ajuns sa ma ridic… sunt fericita si recunoscatoare ca sunt sanatoasa. Am multe lucruri pentru care sa-I multumesc…


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

