vis


   Tocmai am visat că Dumnezeu certa toţi scriitorii şi poeţii spunând: “Vouă vă mai arde de scris acum când Mozart scrie note?! Nu vă e destul?”. Şi parcă totul era de fapt o poezie a lui Sorescu pe care acesta mi-o recita numai mie. Şi mai erau nişte versuri frumoase pe care nu mi le mai amintesc… Ce-o fi însemnând?

Update:

încă nu am reuşit să găsesc o legătură între Mozart şi Marin Sorescu în afară de cele două M-uri.

10 Responses to “vis”


  1. 1 Leonard Octombrie 28, 2007 la 7:09 pm

    ca te iubeste

  2. 3 Aky Octombrie 28, 2007 la 8:52 pm

    Dumnezeu :). Care ti-a dat atatea M-uri superbe.. Marin Sorescu, Mozart, Muzica, Malaele, Marquez, Malachitul, Melcii varatici, Memoriile unei gheise, Minulescu.. si cate altele :)

  3. 4 norisor Octombrie 28, 2007 la 11:01 pm

    poate legatura dintre Marin Sorescu si Mozart esti TU!

  4. 5 Iulian Octombrie 29, 2007 la 12:44 am

    nu inseamna nimic.
    sau doar ca dumnezeu s-a plictisit si a ales drept teren de joaca mintea ta.
    asta daca esti atat de 100% certain ca exista. dumnezeu that is.

  5. 6 trestie Octombrie 29, 2007 la 1:02 am

    @norisor: cred ca asta e singura legatura

  6. 7 trestie Octombrie 29, 2007 la 1:04 am

    nu sunt 100% certain ca exista.
    simt ca exista. si ma indoiesc ca Dumnezeu s-a plictisit sau ca arunca semne printre oameni din joaca ori plictiseala.
    da. probabil ca nu inseamna nimic

  7. 8 Botache Octombrie 29, 2007 la 11:58 am

    Ca ai putea sa scrii pe tema asta. ^.^ Eu cel putin asa fac cu visele ciudat de interesante.

  8. 9 deroude Octombrie 30, 2007 la 2:32 pm

    Visul nu inseamna nimic. E o combinatie aleatorie de fenomene chimice. Cam ca formele norilor si zgomotul cascadelor. E infinit mai semnificativ ce crezi tu ca inseamna, faptul ca ai cautat cele doua sonate (Horowitz e genial, 10x ;)), faptul ca ne-ai impartasit indoielile tale si ai incercat sa le gasesti o interpretare.
    Keep doing that! :D

  9. 10 trestie Octombrie 30, 2007 la 6:17 pm

    o sa incerc. multumesc de incurajari si de vizita :)


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

