din categoria faptelor scurte


Am un maestru. Şi maestrul are o margaretă. Aşa că eu îi am pe amândoi.

15 Responses to “din categoria faptelor scurte”


  1. 1 Aky Noiembrie 4, 2007 la 12:45 pm

    Bravos ! Astept un post despre asta, Trestie, te rog.

  2. 2 deroude Noiembrie 4, 2007 la 3:25 pm

    Hehe – that’s deep :D
    Says the guy who’s blog is called „Bezdomny’s Psikhushka” :))

  3. 3 trestie Noiembrie 4, 2007 la 4:38 pm

    eu n-am inteles nimic. cred ca nu stiu romaneste.

  4. 4 trestie Noiembrie 4, 2007 la 4:38 pm

    pardon! nu stiu decat romaneste

  5. 5 deroude Noiembrie 4, 2007 la 6:10 pm

    err… ziceam ca postul tau e profund. Si mentionam faptul ca si mie mi-a placut romanul lui Bulgakov, dovada ca blogul meu se numeste Bezdomny’s Psikhushka, adica balamucul personajului de acolo. Nah k am facut si analiza literara… :)

  6. 6 Aky Noiembrie 4, 2007 la 6:34 pm

    Sa ma pici cu ceara daca vad unde scrie Bezdomnii pe blogul matale, Deroude.

  7. 8 trestie Noiembrie 4, 2007 la 8:53 pm

    dedublarea personalitatii. virtuale, desigur.
    o sa va spun mai peste un timp daca mi-a placut atat de mult incat sa-i ridic ceva in cinste. poate un pahar de vin cu voi.

  8. 9 deroude Noiembrie 4, 2007 la 10:35 pm

    Aduc eu vinul. ;)

    Libiamo, libiamo ne’lieti calici
    che la belleza infiora.
    E la fuggevol, fuggevol ora s’inebrii
    a voluttà.
    Libiamo ne’dolci fremiti
    che suscita l’amore,
    poiché quell’ochio al core omnipotente va.
    Libiamo, amore, amore fra i calici
    più caldi baci avrà.

  9. 10 Aky Noiembrie 4, 2007 la 11:21 pm

    Pavarotti – Brindisi (delicioasa mimica Maestrului)

    Drink, drink, drink

    D’Arienzo: In noaptea sta ma imbat

    Si ceva care merge bine cu vinul baut molcom: Zaraza

    Trestie, ai destul de baut acum, asa ca da bataie la citit.

  10. 11 deroude Noiembrie 5, 2007 la 7:16 am

    Awwww – ;)) tenkiu tenkiu tenkiu (again)!

    I gotta meet you guys!

    Pe 8? Traviata – la opera. Fac cinste – e ziua ingerasului meu patron.

  11. 12 Aky Noiembrie 5, 2007 la 9:51 am

    In calendarul meu apare Sf Elisabeta… :)
    Multumesc, personal, de invitatiune, dar nu stiu daca mi-s liber atunci. Oricum, galant din partea matale tinere, ai mai spalat din mazilire.

  12. 13 deroude Noiembrie 5, 2007 la 11:57 am

    Apai, orisicum, astept o confirmare, ca bataie pe bilete nu-i, no…

    Cu stima,
    Elisabeta

  13. 14 trestie Noiembrie 5, 2007 la 6:18 pm

    eu nu poci ca am si eu un ingeras de cinstit tot atunci :)

  14. 15 deroude Noiembrie 5, 2007 la 6:55 pm

    offff… your choice then:
    http://my.operanb.ro/component/option,com_jcalpro/Itemid,36/lang,ro/
    :))

    Sa nu ziceti pe urma k am scapat usor ;)


Lasă un răspuns

Ce bine ne-am înţelege dacă n-ar fi cuvintele. Ar trebui să vorbim de-a curmezişul.

(Eugen Ionescu)

Un gând de ieri, de azi

O carte, odata scrisa,/ Nu produce imunitate la scris./ Te vei imbolnavi de microbul/ Cartii urmatoare./ Si tot asa.../ Ca o vesnica stare de gripa,/ Cu un milion de radacini/ De microbi/ (Marin Sorescu)

Contact

trestie_trestie [at] yahoo [dot] com

Abonare RSS

Subscribe to RSS Feed

